loading...

دانستنی و پوزیشن جنسی

اگر شما در بین تقریباً 90 درصد مصرف کنندگان ایالات متحده هستید که بیش از قبل از بحران رسانه های خود را در اختیار شما قرار می دهند ، احتمالاً همچنین شاهد انبوه تبلیغات ویدیویی جدید از مارک هایی هستید ک

مشاور بازدید : 63 شنبه 08 آذر 1399 نظرات (0)

اگر شما در بین تقریباً 90 درصد مصرف کنندگان ایالات متحده هستید که بیش از قبل از بحران رسانه های خود را در اختیار شما قرار می دهند ، احتمالاً همچنین شاهد انبوه تبلیغات ویدیویی جدید از مارک هایی هستید که امیدوارند توجه شما را جلب کنند (و دلارهای خرید شما). آیا می توانید یکی از آنها را نام ببرید؟ دو سه تا چطور؟ اگرچه فیلم های رسانه های اجتماعی می توانند راهی شگفت انگیز برای برقراری ارتباط با مشتریان در زمان تعامل محدود شخصی باشند ، اما ایجاد یک کمپین تبلیغاتی ویدئویی به یادماندنی و موثر که به مصرف کنندگان امروزی مربوط باشد ، به طور فزاینده ای دشوار است.

اگر برای وبسایت یا کسب و کار خود هیچ ویدیوی تبلیغاتی ندارید که در یک دقیقه تجارت شما را معرفی کند، متاسفانه شما از رقبایتان عقب هستید.  باید بدانید بازاریابی ویدیویی اکنون جزومحبوبترین اشکال بازاریابی آنلاین است. این نوع از ویدیو ها مورد نیاز همه مشاغل بوده و هر کسب و کاری برای معرفی خود لازم است از ویدیوهای تبلیغاتی استفاده کند.

در همین حال ، کارآفرینان نگران روند فروش طولانی مدت باید این ارتباطات را بیش از هر زمان دیگری برقرار کنند. فرصتی وجود دارد: فروش آنلاین می تواند امسال 18 درصد افزایش یابد.

 

برای یک کمپین تبلیغاتی هرگز آسان نبوده تا لذت مورد تقاضای مصرف کنندگان و تعامل مورد انتظار مارک ها را ارائه دهد. برای ایجاد یک ویدیوی خنده دار و پرطرفدار به اندازه کافی سخت است ، چه رسد به اینکه یک ویدیو نیز محصول را جابجا کند. ما می دانیم چون هفت سال گذشته مرکز توجه آژانس ما بوده است و با بیش از 1.4 میلیارد بازدید از ویدیوها برای مشتریانی که از مارک های 500 Fortune تا استارت آپ های ناخوشایند را شامل می شوند ، مواردی را یاد گرفته ایم که م workثر هستند:

یک اسکریپت جذاب ایجاد کنید

یک اسکریپت خوب شامل چهار عنصر است:

 

هوک: در هنگام پیمایش خبرخوان خود ، فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه دیگران را به خود جلب کنید ، اما مهم است که اطمینان حاصل کنید که درب بازکن مستقیماً به محصولی که می فروشید مربوط می شود. برای ویدئویی که برای تشک بنفش ایجاد کردیم ، به عنوان مثال ، با یک فیلم از یک شیشه شیشه ای پوشیده از تخم ، 330 پوند که بدون شکستن تخمها روی تشک می افتد ، باز کردیم. اگر اتصال کاملاً روشن نیست ، مصرف کنندگان فکر می کنند شما یک طعمه و طعمه را کشیده اید و آگهی را تنظیم یا رد می کنید.

مشکل: گاهی اوقات مشکلی که حل می کنید واضح است ، اما گاهی اوقات به آموزش نیاز دارد. برای مثال ، هنگامی که فیلم را برای Squatty Potty تهیه کردیم ، باید سریع توضیح دهیم که چرا استفاده از توالت استاندارد می تواند منجر به مشکلات سلامتی طولانی مدت شود. شما می خواهید نه تنها مشکل بینندگان را شناسایی کنید بلکه با موضوعاتی که ارائه می دهد همدردی کنید.

آمار ثابت می کند که 65٪ بینندگان حداقل 3/4 فیلم را تماشا می کنند. با استفاده از موشن گرافیک می توانید به داشتن توجه مخاطبان خود افتخار کنید. موشن گرافیک در برند شما انسجام هویت ایجاد می کند

راه حل: این فرصت شما برای توضیح چگونگی و چرا بهترین راه حل برای مشکلی است که شما به تازگی بیان کرده اید. اگر محصولات دیگری با هدف حل مشکل موجود است ، می خواهید بینندگان را در مورد بهتر بودن محصولات خود آموزش دهید. این بخشی از اسکریپت است که کارآفرینان در آن برتر هستند - این زمین آسانسوری است که باید از قبل داشته باشید.

 

فراخوان اقدام: بسیاری از بازاریاب ها تصور می کنند که ویدئو بیشتر از یک وسیله پاسخ مستقیم ، محتوای سازنده نام تجاری است اما ما معتقدیم که می تواند هر دو باشد. وقتی دعوت به عمل را با روشی کاملاً دوستانه و با درایت انجام می دهید ، می توانید برند خود را بسازید و همزمان فروش ایجاد کنید.

 

محتوا را با انتشار نرم تست کنید

انتشار محدود ویدئوی شما به شما امکان می دهد گزینه های مختلفی را امتحان کنید تا ببینید کدام یک بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. ما اخیراً ویدئویی را با استفاده از چهار معرفی مختلف آزمایش کرده ایم. بهترین مجری 25 برابر میزان بدترین عملکرد را داشت.

 

این هوش باورنکردنی است ، کاملاً ارزش آزمایش را دارد. ما همچنین عناصر دیگر فیلم های خود را آزمایش می کنیم تا بهترین ترکیب ساختار داستان ، تصویر کوچک ، عنوان و کپی را پیدا کنیم.

درمورد آزادی خود استراتژیک باشید

وقتی ویدئویی به صورت ارگانیک ویروسی می شود بسیار شگفت آور است ، اما این نباید مأموریت اصلی انتشار شما باشد. یک استراتژی بهتر این است که به خوبی از آن استفاده کنید ، از هر گونه مخاطب یا لیستی که همراه با همکاران بالقوه ساخته اید و یک استراتژی رسانه ای هوشمند با هزینه که به طور همزمان به چندین سیستم عامل برخورد می کند ، استفاده کنید.

 

با کاهش نرخ تبلیغات 10 تا 30 درصد در حال حاضر ، فرصتی بی سابقه برای جذب دلار تبلیغات شما وجود دارد. اگر می توانید 1 دلار هزینه کنید تا محتوای خود را در مقابل مردم قرار دهید و 2 دلار درآمد کسب کنید ، این یک مدل تکرارپذیر است که می توانید ده ها یا صدها میلیون بازدید را اندازه بگیرید.

محتوای خود را مدولار کنید

شما می خواهید که کمپین شما در همه سیستم عامل ها - فیس بوک ، یوتیوب ، توییتر ، پادکست ها ، تلویزیون ، رادیو و همه آنها زندگی کند. اما شما می خواهید مطمئن شوید که محتوایی که در هر یک از آن سیستم عامل ها وجود دارد برای آن مخاطب و آن قالب منطقی است. کارآمدترین روش برای این کار ساخت مدولار فیلم اصلی شما است ، به طوری که می توانید آن را به بیت های کوچکتر از محتوا تقسیم کنید.

 

به عنوان مثال ، ممکن است یک ویدیوی سه دقیقه ای داشته باشید که به شما امکان می دهد برشهای کوتاه 15 یا 30 ثانیه ای را که می تواند در اینستاگرام یا به عنوان تبلیغات تلویزیونی پخش شود ، خارج کنید. شما در همه سیستم عامل ها هستید ، اما همه آنها به یک صفحه اصلی هدایت می شوند که دارای فیلم سه دقیقه ای و تجربه کامل آموزشی است.

 

این همچنین به شما امکان می دهد که از یک ویدیو ماندگاری بیشتری داشته باشید ، زیرا می توانید بیت ها و قطعات آن را با در نظر گرفتن مخاطبان مختلف دوباره منتشر کنید. ما کمپین هایی داریم که هنوز چهار سال پس از راه اندازی آنها ادامه دارند - و آنها هنوز هم نتیجه می دهند. ویدئو مدولار به ایجاد نام تجاری ، افزایش طول عمر هر دارایی کمک می کند و شما را برای موفقیت طولانی مدت به جای یک کفش گرم و گرم آماده می کند. سوختگی کفش

ارائه یک پیام صمیمانه - در صورت امکان با شوخ طبعی - از اهمیت تولید ویدیو از اهمیت بیشتری برخوردار است ، به خصوص در حال حاضر. اگر در مورد بازگشت سرمایه فیلم های تبلیغاتی که ایجاد کرده اید زیر سوال می روید ، پس این کار را درست انجام نمی دهید. هنگامی که همزمان فروش را افزایش می دهید و آگاهی از نام تجاری را با یک ویدیو افزایش می دهید ، می توانید از رقبای خود بهتر عمل کنید و سپس از آن بیشتر هزینه کنید و سهم بازار را بدست آورید. از لینک زیر می توانید استفاده کنید:

http://www.rajanews.com/news/339399/چرا-استفاده-از-ویدیو-مهم-است؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 1,007
  • بازدید کلی : 7,985